S for Software Blog

Op dit blog plaatsen we artikelen om onze kennis te delen en voorbeelden van door ons gerealiseerde maatwerkoplossingen.
Trends in Accountancy: automatiseren en digitaliseren
Door Lisa Kreijfelt, Gepost op: 20-mei-2019 8:28:00 Commentaar

 

Waar moet u als accountant op letten? Of beter gezegd: hoe kunt u zich het beste ontwikkelen en onderscheiden van uw concurrenten? Terwijl de economie gestaag aantrekt is dit, in tegenstelling tot andere branches, in de accountancybranche nauwelijks zichtbaar. Voor u de belangrijke taak om op te blijven vallen. Dit kunt u doen door te blijven innoveren en de trends te blijven volgen. In deze blog wordt u bijgepraat over drie trends. Digitalisering en automatiseren, werken in de cloud, e-facturatie en toename ondernemers zijn een aantal van deze ontwikkelingen.


Topics: AdminView, Accountancy, PowerBI

Nieuwe trend: mobiele transacties met de QR-code
Door Lisa Kreijfelt, Gepost op: 17-mei-2019 13:10:00 Commentaar

 

Een QR-code scannen aan de kassa, pincode ingeven op uw smartphone en u heeft betaald! Het is er eindelijk! De QR-code werd als het ware afgeschreven en zo goed als mislukt beschouwd. Echter, hij is weer terug en zal opbloeien. Daar waar de streepjescodes terrein lijken te verliezen, is uit het niets de QR-code daar. De code die voorheen voornamelijk zorgde voor een verbinding tussen online en offline om meer informatie te kunnen verschaffen over een product, zorgt nu voor een geheel nieuwe betaaloptie. De QR-code en de nieuwe mogelijkheden van betalen komen in dit artikel aan bod! Ook voor webshops de kans om het betalingsproces van klanten te optimaliseren en te vergemakkelijken.


Topics: S-Connect

Onderneming starten? 5 tips voor een goed ondernemingsplan!
Door Robin Hendriksen, Gepost op: 15-mei-2019 12:49:00 Commentaar

Altijd al de droom gehad om voor u zelf te beginnen? Of kent u iemand in uw omgeving die daar over na denkt? Heeft u een geweldig business idee en staat u te trappelen om dit idee in de praktijk te brengen? Voordat u enthousiast aan de slag gaat, is het belangrijk om te beginnen met een ondernemingsplan: dé basis voor uw onderneming waarin duidelijk wordt of het realistisch is om uw onderneming te starten.


Topics: Ondernemen

Hoe implementeer ik efficiënt de barcodescanner?
Door Lisa Kreijfelt, Gepost op: 14-mei-2019 13:20:00 Commentaar

 

In een magazijn is er altijd bedrijvigheid: orderpicken, verplaatsen van voorraad, inkooporders die worden gemaakt en ga zo maar door. In alle genoemde processen wordt gebruik gemaakt van voorraad. Heeft u uw voorraad goed op orde? Dan bespaart u kosten voor spoedleveringen en levert u sneller aan uw klanten.


Topics: Logistiek

Achteraf betalen: de digitale acceptgiro voor webshops!
Door Robin Hendriksen, Gepost op: 14-mei-2019 8:27:00 Commentaar

 

Het draait binnen de online- en offline retail voornamelijk om de ideale klantbeleving. Klanten moeten als het ware in de ‘watten’ gelegd worden. We zoomen in op het aspect 'service', om ons vervolgens te richten op de betaalmethodes van uw webshop.

We betalen online het vaakst met IDEAL, ook de creditcard is populair. Gevolgd door automatische incasso en PayPal. Echter is de jongste optie, achteraf betalen (voornamelijk met AfterPay), een steeds meer gebruikt betaalmiddel. In dit artikel bespreken we de voordelen van achteraf betalen voor zowel de consument als (web)winkeleigenaar!


Topics: S-Connect, Webshops

Webshops vergelijken deel 3: CCV Shop, CS-Cart & ShopFactory
Door Lisa Kreijfelt, Gepost op: 10-mei-2019 8:14:37 Commentaar

Bent u ondernemer en wilt u een webshop starten? Of bent u als webshopeigenaar niet tevreden over uw huidige webshoppakket en denkt u erover om over te stappen op een ander webwinkelsysteem? We begrijpen dat door het vele aanbod moeilijk te onderscheiden is welk systeem het beste is en aansluit bij uw wensen en behoeften. In deze blogserie vergelijken wij de meest bekende webshops met elkaar, vertellen we u wat de voordelen en nadelen zijn van elk systeem en ontdekt u welke webshop het beste is voor uw bedrijf.


Topics: S-Connect, Webshops

De beste software leverancier(s) kiezen in 6 stappen
Door Lisa Kreijfelt, Gepost op: 2-mei-2019 16:40:52 Commentaar

Hoe kies je de juiste software die past bij jouw bedrijf? Software die je echt werk uit handen neemt in plaats van dat je extra moeite moet doen om de software te gebruiken?

Uw onderneming groeit. Met die groei merkt u dat processen ingewikkelder worden of dat het lastiger is om inzicht te krijgen in cijfers. Het automatiseren van processen kan enorm helpen. Ook software die inzicht geeft in uw organisatie kan van grote waarde zijn om de groei door te zetten.


Topics: Algemeen

Dit kan er mis gaan als u geen orderpicksysteem hebt
Door Gerrit Valkenburg, Gepost op: 24-apr-2019 7:30:00 Commentaar

Een orderpicksysteem is het systeem dat de orders die u binnenkrijgt, vertaalt naar opdrachten voor de medewerkers in het magazijn. Het is bedoeld om de magazijnmedewerkers zo efficiënt mogelijk de orders te laten picken en verwerken, en om het orderpickproces te versnellen. Zodra een order bij u binnenkomt, maakt u pickorders aan en deze komen terecht op de scanner van uw magazijnmedewerkers. Zij weten precies wat ze moeten pakken, scannen de artikelregels zodra zij ze pakken en dit wordt automatisch verwerkt in uw administratie.

Weten wat precies de voordelen zijn en voor wie een orderpicksysteem interessant is? Lees dan snel verder.


Topics: S-Flex