Heb je een webshop check-out die gebruikmaakt van Stripe? En doe je je boekhouding met SnelStart? Dan kun je veel gemak hebben van Stripe inHandel Connect. Stripe inHandel Connect koppelt je Stripe-account aan je SnelStart-administratie.
Hoe werkt de koppeling?
De koppeling kijkt in SnelStart naar de openstaande debiteuren met een betalingskenmerk. Op basis van dit betalingskenmerk kijkt het in het account van je betaalprovider of hierop een betaling is ontvangen. Als dit het geval is, wordt de debiteur afgeboekt en wordt je tussenrekening ook geboekt. Wanneer je gelden binnenkrijgt van de betaalprovider op je bankrekening, dan boek je dat rechtstreeks op diezelfde tussenrekening waardoor deze in balans komt.
Bespaar tijd en geld met efficiënt boekhouden. Nooit meer handmatig uw Stripe transacties verwerken in SnelStart.
Veilig data uitwisselen tussen uw Stripe account en SnelStart.
Uw debiteurenbeheer is beter op orde middels deze koppeling waardoor u zich kunt focussen op dat deel van het debiteurenbeheer dat wel van belang is!
Altijd inzicht in financiële gegevens. De kosten van Stripe worden op een aparte grootboekrekening geboekt zodat u daar inzicht in houd.
“ De belangrijkste voordelen zijn dat er enorme tijdswinst geboekt wordt en dat het debiteurenbeheer beter op orde is. Er zijn geen handmatige handelingen meer nodig. Wij zijn er blij mee! ”
We zochten een partij die ons op verschillende vlakken kon helpen met onze SnelStart-administratie. Na eerder al onze webshopkoppeling te hebben geregeld bleken ze dit ook te kunnen realiseren!
- Histoparts
Om uw Stripe account te kunnen koppelen aan SnelStart heeft u SnelStart 12 nodig en het liefst de laatste versie.
De abonnementsprijs voorziet in de onderhoudskosten dus daar hoeft u niet over na te denken. Support wordt gegeven middels ons standaard support tarief.
Ontdek hoe u uw bedrijfsprocessen kunt optimaliseren met geavanceerde software
Doorloop uw proces met één van onze experts
Gratis telefonisch consult