Groeit de activiteit in uw webshop, dan kan het veel werk zijn om de orders over te nemen in SnelStart. Daarom hebben wij S-Connect ontwikkeld. In S-Connect hoeft u slechts enkele instellingen te doen, waarna het programma automatisch -met een in te stellen interval- orders uit uw webshop importeert in uw SnelStart-administratie.
Onderstaand treft u een overzicht van de beschikbare functionaliteit in AdminView voor SnelStart. Klik op de titel van een kenmerk om door te gaan naar een pagina met meer informatie over die functie.
AdminView voor SnelStart bevat een groot (en groeiend) aantal rapporten die u kunt opvragen, wijzigen en vervolgens afdrukken, exporteren naar Excel of kopiëren naar een ander programma.
Op dit moment zijn er al meer dan honderd standaard rapportages aanwezig. Hieronder zijn deze in enkele groepen weergegeven, zodat u snel kunt zien of de rapportage die u zoekt ook al aanwezig is.
Hebt u een overzicht met gegevens uit SnelStart nodig en kunt u dat nog niet vinden in AdminView? Leg uw rapportagevraag dan aan ons voor (via het formulier aan de rechterkant van deze pagina). Dat helpt ons om AdminView nog beter af te stemmen op uw informatiebehoefte!