SalesApp voor SnelStart

Rust je buitendienst uit met een digitaal orderboek!
SalesApp - Breed

SalesApp voor SnelStart via uw browser op u telefoon, tablet, laptop of PC.

Catalogus
Product presentatie met afbeeldingen.
Scanmodule

Scanfunctie voor het snel selecteren van het juiste product.

Winkelwagen

Winkelmand vullen met artikelen vanuit de catalogus.

Order
Zet je winkelmand eenvoudig om in een order.
Pipeline

Gebruik een handige salespipeline om uw orders te managen.

SalesAPP

Gebruikt u SnelStart en heeft u verkopers die bijvoorbeeld onderweg orders in moeten boeken? Wilt u uw producten goed kunnen laten zien aan uw klanten terwijl u bij hen aan de koffietafel zit? Dan gaat de SalesAPP u helpen!

Artikelen
Uw artikelen uit SnelStart worden gesynchroniseerd naar de SalesApp. In de SalesApp kunt u uw producten gaan voorzien van afbeeldingen en eventueel in categorieën en catalogussen plaatsen.

Winkelmand
U kunt eenvoudig producten vanuit een lijst, een zoekresultaat of een klantfavorietenlijst in de winkelmand plaatsen. Hierdoor stelt u een conceptorder op die aan het einde doorgezet kan worden naar SnelStart.

Scanfunctie
Zijn uw producten voorzien van een barcode of QR code? Dan kunt u deze ook scannen om ze daarmee op te zoeken en in de winkelmand te plaatsen.

Sales Pipeline
U kunt orders in een 'salespipeline' plaatsen in verschillende statussen. Zo kunnen u verkopers hun onderhanden verkopen goed beheersen.

IJzersterke voordelen

Gebruiksvriendelijke software. Snel en eenvoudig in te richten en aan te passen.

Veilig data uitwisselen tussen uw SalesApp en SnelStart. Artikelen en Klanten worden opgehaald uit SnelStart en Orders worden verzonden naar SnelStart.

Uw medewerkers krijgen een App om eenvoudig middels een digitale catalogus orders in te boeken en kunnen dit direct presenteren aan de klant.

Draait volledig in de cloud. Altijd en overal online de mogelijkheid om te kunnen werken.

Middels de winkelmand functie maakt u concept orders aan en kunt u deze presenteren aan de klant.

Bespaar tijd en geld doordat orders niet meer te hoeven worden overgetypt.

Veelgestelde vragen

Hoe koppel ik de SalesApp aan SnelStart?

Doormiddel van een API verbinding kan er gecommuniceerd worden tussen uw SalesApp en SnelStart. Dit wordt gedaan via connect.inhandel.nl en de inrichting hiervan is inbegrepen bij de eenmalige kosten.

Wat moet ik allemaal doen?

Omdat uw SnelStart administratie wordt gekoppeld komen uw klanten en uw artikelen automatisch in de SalesApp. Hierdoor kunt u na de eenmalige inrichting al snel aan de slag.

Een aantal aandachtspunten:

  • Plaatjes uploaden bij uw producten
  • Producten in categorieën plaatsen
  • Catalogus aanmaken
Welk pakket van SnelStart heb ik nodig?

Voor de SalesApp heeft u minimaal inBalans nodig. We zien bij de meeste gebruikers echter inZicht of inHandel. 

inZicht : Omdat je vanaf inZicht gemakkelijk orders kunt beheren en in bulk kunt factureren

inHandel : Omdat voorraadbeheer en webshopkoppelingen daarbij verkrijgbaar zijn

Hoe maak ik gebruik van plaatjes bij mijn producten?

Via de instellingen in de SalesAPP bij het onderdeel PIM (Product Informatie Management) kunt u middels extra velden een afbeeldingsveld aanmaken (of meerdere) waarna u bij uw artikelen een afbeelding kunt uploaden. 

De URL van deze afbeelding kunt u ook op andere plaatsen hergebruiken.

Zijn er kosten verbonden aan het inregelen?

Voor het instellen van de SalesApp rekenen wij  éénmalig € 375,- excl. BTW.

Hoe werkt dat met die sales pipeline?

In de instellingen van de SalesApp kunt u uw 'salespipeline' bewerken. Hierdoor kunt u statussen toevoegen. 

Iedere 'salespipeline' heeft tenminste de statussen 'gewonnen' en 'verloren'. Wanneer u een order in de status 'gewonnen' plaatst wordt hij definitief en wordt hij in SnelStart verwerkt.

Succesverhalen

Systeemeisen en prijsgegevens

Om uw SalesApp te kunnen koppelen aan SnelStart heeft u SnelStart inBalans of hoger nodig. Koppelen is alleen mogelijk met een online database.

De App en de koppeling draaien in de cloud, u kunt deze via uw browser (internet) gebruiken. U hoeft dus geen software te installeren op uw computer.

Prijzen

  • SalesApp € 50,- per maand
  • Gebruiker € 10,- per maand
  • Eenmalige inrichting € 375,-

Ontdek hoe u uw bedrijfsprocessen kunt optimaliseren met geavanceerde software

Doorloop uw proces met één van onze experts

Gratis telefonisch consult