Bestelportaal voor SnelStart

Laat uw klanten online bij u bestellen!
SalesApp - Breed

SalesApp voor SnelStart via uw browser op u telefoon, tablet, laptop of PC.

Catalogus
Product presentatie met afbeeldingen.
Scanmodule

Scanfunctie voor het snel selecteren van het juiste product.

Winkelwagen

Winkelmand vullen met artikelen vanuit de catalogus.

Order
Zet je winkelmand eenvoudig om in een order.
Pipeline

Gebruik een handige salespipeline om uw orders te managen.

Bestelportaal

Gebruikt u SnelStart en wilt u uw klanten online laten bestellen? Wilt u uw producten mooi presenteren aan uw klanten en hen gemak bieden met een favorietenlijst? Dan gaat het Bestelportaal u helpen!

Artikelen
Uw artikelen uit SnelStart worden gesynchroniseerd naar het Bestelportaal. U kunt u uw producten gaan voorzien van afbeeldingen en eventueel in categorieën en catalogussen plaatsen.

Winkelmand
Klanten kunnen eenvoudig producten vanuit een lijst, een zoekresultaat of een klantfavorietenlijst in de winkelmand plaatsen. Hierdoor stelt uw klant een conceptorder op die hij aan het einde doorzet als order naar SnelStart.

Scanfunctie
Zijn uw producten voorzien van een barcode of QR code? Dan kan uw klant deze ook scannen om ze daarmee op te zoeken en in de winkelmand te plaatsen.

IJzersterke voordelen

Gebruiksvriendelijke software. Snel en eenvoudig in te richten en aan te passen.

Veilig data uitwisselen tussen uw Bestelportaal en SnelStart. Artikelen en Klanten worden opgehaald uit SnelStart en Orders worden verzonden naar SnelStart.

Uw klanten krijgen een login om eenvoudig middels een digitale catalogus orders in te boeken. Inclusief een favorietenlijst.

Draait volledig in de cloud. Altijd en overal online de mogelijkheid om te kunnen werken.

Middels de winkelmand functie maakt uw klant (concept) orders aan en bevestigd deze.

Bespaar tijd en geld doordat orders niet meer te hoeven worden overgetypt.

Veelgestelde vragen

Hoe koppel ik het Bestelportaal aan SnelStart?

Doormiddel van een API verbinding kan er gecommuniceerd worden tussen uw Bestelportaal en SnelStart. Dit wordt gedaan via connect.inhandel.nl en de inrichting hiervan is inbegrepen bij de eenmalige kosten.

Wat moet ik allemaal doen?

Omdat uw SnelStart administratie wordt gekoppeld komen uw klanten en uw artikelen automatisch in het Bestelportaal. Hierdoor kunt u na de eenmalige inrichting al snel aan de slag.

Een aantal aandachtspunten:

  • Plaatjes uploaden bij uw producten
  • Producten in categorieën plaatsen
  • Catalogus aanmaken
Welk pakket van SnelStart heb ik nodig?

Voor het Bestelportaal heeft u minimaal inBalans nodig. We zien bij de meeste gebruikers echter inZicht of inHandel. 

inZicht : Omdat je vanaf inZicht gemakkelijk orders kunt beheren en in bulk kunt factureren

inHandel : Omdat voorraadbeheer en webshopkoppelingen daarbij verkrijgbaar zijn

Hoe maak ik gebruik van plaatjes bij mijn producten?

Via de instellingen in het Bestelportaal bij het onderdeel PIM (Product Informatie Management) kunt u middels extra velden een afbeeldingsveld aanmaken (of meerdere) waarna u bij uw artikelen een afbeelding kunt uploaden. 

De URL van deze afbeelding kunt u ook op andere plaatsen hergebruiken.

Zijn er kosten verbonden aan het inregelen?

Voor het instellen van het Bestelportaal rekenen wij  éénmalig € 475,- excl. BTW.

Hoe werkt dat met die verkoop pipeline?

In de instellingen van het Bestelportaal kunt u uw 'verkoop pipeline' bewerken. Hierdoor kunt u statussen toevoegen. 

Iedere 'verkoop pipeline' heeft tenminste de statussen 'gewonnen' en 'verloren'. Wanneer u een order in de status 'gewonnen' plaatst wordt hij definitief en wordt hij in SnelStart verwerkt.

Met deze statussen kunt u ook eenvoudig acties automatisch laten uitvoeren zoals het printen van een 'bon' of het mailen van een 'bevestiging'.

Succesverhalen

Systeemeisen en prijsgegevens

Om uw Bestelportaal te kunnen koppelen aan SnelStart heeft u SnelStart inBalans of hoger nodig. Koppelen is alleen mogelijk met een online database.

Het Bestelportaal en de koppeling draaien in de cloud, u kunt deze via uw browser (internet) gebruiken. U hoeft dus geen software te installeren op uw computer.

Prijzen

  • Bestelportaal € 100,- per maand
  • Beheerder € 10,- per maand
  • Extra klanten bij meer dan 100
    € 0,75 per maand
  • Printaccount (optie)
    € 5,- per maand
  • Eenmalige inrichting € 475,-

Ontdek hoe u uw bedrijfsprocessen kunt optimaliseren met geavanceerde software

Doorloop uw proces met één van onze experts

Gratis telefonisch consult