SnelStart inHandel kan niet worden gestart.

Hieronder een stappenplan om de service van SnelStart inHandel te starten

Als u wilt inloggen in SnelStart inHandel en u krijgt de melding ‘Er kan niet worden ingelogd in SnelStart inHandel met de opgegeven gebruiker (uw emailadres)’. Dan is waarschijnlijk de inHandel service niet gestart.

 

De eerste stap is om te kijken of de 

S-Flex Logistiek  Server op uw  computer

 staat. Dit kunt u  controleren door naar start te gaan en te zoeken op ‘S-Flex Logistiek Server’

Als er geen zoekresultaten zijn, ga dan naar de computer/server waar deze op draait en voer dan onderstaande stappen uit.

 

De eerste manier (aanbevolen)

De eerste manier om de service te starten is door te gaan naar Start en ‘Services’ te typen.

 

 

 

 

U zoekt in dit programma naar S-Flex Logistiek Server.

Als u dit programma heeft gevonden klikt u op ‘Starten’. De service wordt dan gestart, als dat is gelukt ziet u in plaats van de tekst ‘De service starten’, de teksten ‘De service stoppen’ en ‘De service opnieuw starten’.

 Als de S-Flex Logistiek Server deze 2 teksten
 geeft  is de server gestart en kunt u inloggen in

SnelStart inHandel.

Als u deze stappen heeft gevolgd start u de inHandel software opnieuw op en logt u in met uw SnelStart gebruikersnaam en wachtwoord.


De tweede manier

Is om op het bureaublad het icoontje S-Flex Logistiek Server te selecteren. Dan rechtermuisknop en klikken op ‘Als administrator uitvoeren’.

Er verschijnt dan een pop-up met de melding ‘Wilt u toestaan dat deze app wijzigingen aan uw apparaat aanbrengt?’. Als u klikt op ‘Ja’ dan wordt het programma geopend. U klikt in het programma onder de knop ‘Press’. Er gaat dan een wit knopje knipperen. U klikt dan op R om de service te starten.

Als u deze stappen heeft gevolgd start u de inHandel software opnieuw op en logt u in met uw SnelStart gebruikersnaam en wachtwoord.